Comparatu cù l'urdinatori ordinali, PC pannellu industrialesò tramindui l'urdinatori, ma ci sò assai diffirenzii in i cumpunenti internu utilizati, i campi d'applicazione, a vita di serviziu è i prezzi.Relativamente parlante,panel PC avè esigenze più altu per i cumpunenti interni.A vita più longa è più caru.In circustanze nurmale, u pannellu PC è l'urdinatori ordinali ùn ponu micca rimpiazzà l'altri.Hè bonu per l'usu di cortu termine, ma l'usu à longu andà affetterà l'esperienza di l'utilizatori è a produzzione industriale.Fighjemu a diffarenza trà u PC di pannelli è l'urdinatori ordinali.

Chì sò e sferenze trà u PC di pannelli industriali è l'urdinatori ordinali
IindustrialePCpannellu touchhè un PC panel industriale cumunimenti usatu in u campu industriale, canusciutu macari comu a pannellu touchPC.Hè ancu un tipu d'urdinatore, ma hè assai sfarente di l'urdinatori ordinali chì usemu

I principali diffirenzii trà PC di pannellu è computer ordinariu sò:

1. Diversi cumpunenti internu
A causa di l'ambienti cumplessu, u PC di u pannellu industriale hà esigenze più altu nantu à i cumpunenti internu, cum'è a stabilità, l'anti-interferenza, l'impermeabilità, a prova di scossa è altre funzioni;L'urdinatori ordinali sò soprattuttu usati in ambienti di casa.
In l'ambiente, a ricerca di puntualità, u posizionamentu di u mercatu cum'è u standard, i cumpunenti internu solu bisognu à scuntrà i bisogni generali, è a stabilità ùn hè certamente micca bè cum'è quella di PC di pannelli industriali.
2. Diversi campi di applicazione
Panel PC industriale sò soprattuttu usati in u campu di a pruduzzione industriale, è l'ambiente di usu hè relativamente duru.
Mentre chì l'urdinatori ordinali sò soprattuttu usati per i ghjoculi è l'intrattenimentu, sò usati in ambienti di cummerciale, è ùn ci sò micca esigenze speciali per trè difesi.


3. Diferente vita di serviziu
A vita di serviziu di u PC di u pannellu industriale hè assai longa, in generale finu à 5-10 anni, è per assicurà a produzzione nurmale di l'industria, pò di solitu travaglià 24 * 365 continuamente;a vita di l'urdinatori ordinali hè in generale di circa 3-5 anni, è ùn pò micca durà per un bellu pezzu.travagliu, è cunsiderendu a sustituzione di hardware, alcuni seranu rimpiazzati ogni 1-2 anni.
4. u prezzu hè differente
Comparatu cù l'urdinatori ordinali, i PC di pannelli industriali cù u listessu livellu di accessori sò più caru.Dopu tuttu, i cumpunenti utilizati sò più esigenti, è u costu hè naturalmente più bassu.
Più caru.


Tempu di Postu: Aug-05-2022