Cum'è a sucetà entra in l'era digitale centrata nantu à l'urdinatori è e rete, l'insignamentu in aula d'oghje hà bisognu urgente di un sistema chì pò rimpiazzà a lavagna è a prughjezzione multimediale ;ùn pò micca solu intruduce facilmente risorse d'informazioni digitale, ma ancu rinfurzà a participazione è u dialogu maestru-studiente.è un ambiente d'insignamentu interattivu.

L'apparizione di SOSU lavagna digitale interattivarompe u modu d'insegnamentu "trinità" di lavagna, gesso, gomma è maestru, è furnisce pussibulità tecniche per l'interazzione in aula, l'interazzione maestru-studiente è l'interazzione studiente-studiente.I vantaghji di sta tecnulugia educativa sò ineguagliati da i metudi tradiziunali d'insignamentu.

Hà u divertimentu è l'intuizione di i metudi tradiziunali d'insignamentu, pò mobilizà cumplettamente l'entusiasmu, l'iniziativa è a creatività di i prufessori è i studienti, sfondate i punti pesanti è difficiuli di l'insignamentu, in modu chì hè più faciule per ottene u scopu di l'insignamentu, è permette à i studienti. per acquistà cunniscenze in un ambiente piacevule è rilassatu.

In l'insegnamentu in aula, pudemu usà a macchina toccu all-in-one per compie a presentazione, a visualizazione, a cumunicazione, l'interazzione, a cooperazione, etc., espansione e risorse didattiche, ottimisà u prucessu d'insignamentu, stimulà l'interessu di i studienti per l'apprendimentu è migliurà l'insegnamentu in aula. efficienza.

A gamma di applicazioni dilavagna digitale per l'insignamentuin i scoli hè ancu diventatu sempre più largu.Porta micca solu l'equipaggiu simplice, ma ancu un novu metudu d'insignamentu per i prufessori è i studienti, chì prumove u sviluppu di l'insignamentu intelligente.Allora l'insignamentu multimediale all-in-one Chì sò e funzioni è e funzioni di a macchina?

1.Function: Uschermu touch screen digitaleintegra e funzioni di display LCD multimedia in alta definizione, computer, lavagna elettronica, riproduzione audio è altre funzioni.L'integrazione hè ordinata, faciule d'utilizà è forte in praticabilità.

2.Screnu di visualizazione d'alta definizione: u bordu digitale interattivu hà un bonu effettu di visualizazione, alta luminosità è cuntrastu, alta definizione di l'imaghjini, è senza danni à l'ochji.Puderà scuntrà l'applicazione di video è parechje applicazioni di visualizazione di l'imaghjini, l'angolo di vista hè più grande di 178 gradi, è pò esse vistu in tutte e direzzione.

3. Forte interattività: annotazione in tempu reale, dimostrazione interattiva multimediale, sperienza d'utilizatore più viva è cuncentrata.

4. Support video cunferenza luntani: Theschermu di lavagna digitalehè un edifiziu simplice di videoconferenza, chì raccoglie, registra, almacenà è riproduce signali di sonu è di imaghjini attraversu camere esterne è equipaghji video.O aduprate i segnali di voce è imagine in situ per realizà a cumunicazione visuale di u persunale remotu attraversu LAN o WAN.

5.Ùn ci hè micca bisognu di una penna di scrittura speciale per rinfurzà l'esperienza umana-macchina: u tavulinu digitale interattivu pò usà oggetti opachi cum'è dita, puntatori è penne di scrittura per scrive è toccu, è ùn ci hè bisognu di una scrittura speciale. penna per migliurà l'esperienza umana-macchina.

L'insegnamentu assistitu da tavula digitale interattiva hè un metudu d'insignamentu mudernu.Cum'è un novu metudu multimediale in l'insignamentu, hà assai vantaghji potenziali è hè un sughjettu degnu di ricerca.Si pò dà piena ghjucà à i so vantaghji in u prucessu di insignamentu, scuntrà i bisogni di l'insignamentu, è prumove u sviluppu all-round di i studienti.


Tempu di Postu: Dec-02-2022