U novulavagna intelligenteadopta tecnulugia avanzata per realizà u cambiamentu trà lavagna tradiziunale è lavagna elettronica intelligente.In a circustanza chì u funziunamentu intelligente sanu hè statu realizatu, a scrittura di gessa pò esse usata in modu sincronu in l'attività didattica, chì hè flexible è cunvene.

Ùn solu eredita l'insegnamentu tradiziunale di lavagna, ma hà ancu un sviluppu innovativu chì mantene u ritmu cù i tempi.Allora, chì hè a diffarenza trà unano lavagna intelligenteè a lavagna tradiziunale ?L'editore di a lavagna interattiva di l'insignamentu a paragunà.

1. Capacità d'infurmazione di a lavagna: In generale, a dimensione di una lavagna tradiziunale hè di circa 4x1,5 metri.Sembra esse abbastanza grande, ma in fattu ùn pò cuntene micca assai informazioni.Qualchi infurmazione ùn hè micca cunservata, è a scrittura hè di tempu è di travagliu intensivu, è a maiò parte di l'infurmazioni hè spressione orale o lingua corpu.Ancu se unano lavagna interattiva ùn hè micca grande in grandezza, si allarga assai a quantità di infurmazione per via di e so funzioni multimediali di l'urdinatore, funzioni d'accessu à Internet wireless è funzioni di almacenamiento d'infurmazioni.

2.Usi di funzione: A lavagna tradiziunale pò insegnà solu u cuntenutu in serie attraversu scrittura, disegnu, stickers, etc. Ancu s'è a prughjezzione di lavagna elettronica hè cunvenuta, serà ancu sfocata, è a nova lavagna nano-intelligente hà è supera tutte e funzioni. di a lavagna.Inoltre, include ancu funzioni cum'è a prughjezzione multimediale, l'accessu à Internet wireless, è l'insignamentu in faccia da famosi maestri.Hè simplice è veloce à aduprà cù u toccu.

3.Health è sicurità: L'editore di a lavagna interattiva di l'insignamentu crede chì ognunu sapi chì i lavagnari tradiziunali di u muru necessitanu assai di gesso, è i prufessori è i studienti inhale a polvera di gessa per un bellu pezzu, chì hè assai dannusu per a salute.È l'usu à longu andà di lavagne elettroniche è di i TV touch hà un grande impattu nantu à a vista di i studienti.

L'usu di lavagna nano-intelligente riduce u dannu di a polvera.À u listessu tempu, a visualizazione d'alta definizione è u nano-vetru anti-glare ponu transizione di luce dannosa è prutegge a vista.U sopra hè u paragone trà a lavagna nano-intelligente è a lavagna tradiziunale.Ancu s'è u costu di a lavagna nano-intelligente hè relativamente altu, u so rolu in a prumuzione di u prucessu di civilisazione umana è a prumuzione di u sviluppu efficiente di l'insignamentu hè evidente.

dvf3

Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022