In ogni locu averàSegnaletica digitale esterna.Riceverete assai infurmazioni da elli se andate fora, una volta chì vi svegliate.

1 、 Alta satisfaczione

In u passatu, u metudu di cummercializazione di l'imprese era principalmente u metudu di casting una rete larga, utilizendu canali di promozione in linea è publicità statica offline.Per ottene più promozione di i clienti.Ma avà, cù u sviluppu di l'Internet è a propaganda di l'infurmazioni falsi, a ghjente presta più attenzione à l'affidabilità di l'infurmazioni in linea.I promotori statichi tradiziunali offline ùn anu micca assai attrazione.

U chiosco digitale esterno, attraversu l'arrangementu è a distribuzione strategica di i media, a prumuzione in linea hè furnita in u tempu, è l'infurmazione hè imbuttata da u cuntrollu remoto.Cumminendu a pupulazione di destinazione in una certa cità, scegliendu u locu di liberazione ghjusta, è utilizendu i media esterni adatti, pudete ghjunghje à parechji livelli di persone in un intervallu ideale, è i vostri publicità ponu accuncià bè u ritmu di vita di l'audienza.Fate più faciule per u pruduttu per esse ricunnisciutu è accettatu.

2 、 piazzamentu selettivu di publicità secondu i bisogni

Da una banda, u digitale all'apertu pò sceglie forme di publicità secondu e caratteristiche di a regione, cum'è scegliendu diverse forme di publicità in strade cummirciali, piazze, parchi, è veiculi, è a publicità esterna pò ancu esse basatu nantu à e caratteristiche psicologiche cumuni è i costumi. di i cunsumatori in una certa zona.Per d 'altra banda, a publicità esterna pò furnisce publicità ripetuta à i cunsumatori regulari chì sò spessu attivi in ​​questa zona, facendu una forte impressione.

3 、 Forte impattu visuale

A piazza digitale di l'esterno in i lochi publichi hà grandi vantaghji in a trasmissione di l'infurmazioni è l'espansione di l'influenza.Hè abbastanza diretta è cuncisa per attruverà i publicisti maiò.

4 、 Varie forme di spressione

kiosk digitale outdoor pò esse persunalizatu cù cunchiglia ntirissanti, tantu ca l 'annunzii all'apertu hannu u so propriu caratteristiche, è sti publicità outdoor hannu dinù l 'effettu di beautifying la cità.

5, longu periodu di liberazione

A publicità di U chioscu digitale esterno ùn hè micca limitatu da u tempu, è pò ottene publicità video 24 ore in i lochi induve a ghjente si riunite.Per esempiu, l'alberghi ponu ottene a promozione di a marca per un bellu pezzu.

6, low cost

I metudi di publicità chì generalmente vedemu venenu principalmente da i seguenti punti: siti web in linea, TV, poster, etc., ma u costu d'investimentu di sti publicità hè intermittenti.Allora avà l'emergenza di chiosco digitale esterno, pò ghjunghje un costu relativamente bassu per ottene una larga gamma di copertura.I culleghi ponu sempre ottene u cunsumu di posizionamentu di u cunsumadore.

7, più accettabile

U chioscu digitale esterno pò fà un megliu usu di a psiculugia in biancu chì i cunsumatori spessu generanu in i lochi publichi quandu caminanu è visitanu.À questu tempu, certi publicità belli cuncepiti è a luce culurita è cambiante di luci di neon ponu spessu lascià una impressione assai prufonda nantu à e persone, chì ponu attruverà un ritmu d'attenzione più altu è facenu più faciule per elli à accettà publicità.


Tempu di post: 15-aug-2022