Cù u sviluppu di tecnulugii cum'è 4G, 5G è Internet, l'industria di publicità hè ancu più aghjurnata, è parechji dispusitivi di publicità sò apparsu in lochi inaspettati.Per esempiu,publicità schermu ascensore, A macchina di publicità di l'elevatore hè stata aghjurnata da a publicità di quadru simplice precedente à a publicità digitale, è u sistema di cuntrollu intelligente è di cuntrollu remota dipublicità di ascensore digitalesolu risponde à i bisogni di publicità digitale di un gran numaru di persone.

publicità di ascensore digitale

Vantaghji di a macchina di publicità di ascensore:

1: Ci hè parechje volte per ogni ascensore per cullà è falà, è parechji publicità sò leghje.

2: Per parechji gruppi di cunsumatori, l'annunziu hà un altu tassu d'arrivu è un bonu effettu.

3: A publicità in l'elevatore ùn hè micca affettata da fatturi cum'è a stagione, u clima, u tempu, etc., per assicurà boni beneficii di publicità.

4: Un bonu ambiente, a marca hè più faciule da ricurdà (l'ambiente in l'elevatore hè tranquillu, u spaziu hè chjucu, a distanza hè vicinu, a stampa hè exquisita, è u cuntattu hè vicinu).

5: A copertura media hè grande, chì furnisce in modu efficace una forte piattaforma di publicità per l'imprese.

6: U costu di publicità hè bassu, u scopu di cumunicazione hè largu, è u rendiment di u costu hè altu.7: Durante u tempu di piglià l'elevatore, a visione di l'audienza sarà naturalmente focu annantu à u cuntenutu di publicità, cambiendu a passività di a publicità tradiziunale in attiva.

8: Publicità peer-to-peer per ottene megliu i clienti di u publicu currispundenti.Fate l'investimentu media di l'annunciatori più precisi è evite micca perdi u budget di i media nantu à un gran numaru di persone inefficaci.

9: Coercizione psicologica: Cum'è un spaziu di sughjornu cortu in l'ascensore, a ghjente hè in un statu di irritabilità è aspittendu, è publicità maravigliose ponu facilmente catturà l'attenzione di l'audienza.

10: Ubligatoriu visuale: U screnu TV di l'elevatore hè stallatu in l'elevatore, di fronte à l'audienza à distanza zero in un spaziu limitatu, chì custituisce un effettu di vista obligatoriu.

publicità schermu ascensore

Ddisplay di ascensore digitalefunzione:

1: Monitoraghju di u statu di corsa di l'ascensore

U terminal 18.5-inch ascensore publicità macchina raccolte ascensore paràmetri statutu corsa (cum'è u pianu, direzzione corsa, switch porta, prisenza o assenza, codice difettu) attraversu l 'interfaccia di cumunicazione di dati.Quandu i paràmetri di corsa di l'elevatore superanu a gamma predeterminata, u terminal manda automaticamente un missaghju à a piattaforma di gestione.Dati di alarme, cusì chì i gestori cunnoscenu u statu di corsa di l'elevatore in tempu.

2: Alarma d'emergenza

Quandu l'ascensore funziona anormalmente, i passageri in l'elevatore ponu appughjà è mantene u buttone "chjama d'urgenza" (5 seconde) nantu à u pannellu di a macchina di publicità di l'ascensore per attivà a funzione di chjama d'urgenza.

3: Ascensore cunfortu persone dorme

Quandu ci hè un difettu intrappulatu in l'operazione di l'elevatore, a macchina di publicità di l'ascensore pò ghjucà automaticamente un video cunfortu à a prima volta per informà i passageri di u statu attuale di l'ascensore è u metudu di trattamentu currettu per evità accidenti causati da u panicu di i passageri è operazioni sbagliate.

4: Illuminazione d'emergenza

Quandu l'alimentazione esterna falla, u sistema di illuminazione d'emergenza integratu di a macchina di publicità di l'ascensore permetterà l'alimentazione di salvezza, accende a luce di l'illuminazione d'emergenza, u terminal cesserà di ghjucà u prugramma, è l'alimentazione di salvezza pò esse usata per u lume di illuminazione di emergenza.Quandu l'alimentazione esterna hè restaurata, u sistema passa automaticamente à l'alimentazione esterna è carica a batteria.

5: Alarma antifurtu

In ordine per impedisce u terminal da esse spustatu o arrubbatu senza auturizazione, SOSU'sschermu di ascensore digitalehà un disignu anti-furtu.È hà un dispositivu antifurtu.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022