Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia, sò nati una varietà di prudutti elettronichi d'alta tecnulugia, largamente utilizati in a vita di u Populu Corsu è u travagliu, cambiendu u modu di vita originale di u populu.Cù a maturità cuntinua è a perfezione di a tecnulugia di u toccu, l'equipaggiu elettronicu di u toccu hè diventatu una parte di a vita di e persone.À mezu à elli,toccu chioschi, cum'è un dispositivu toccu elettronicu d'alta tecnulugia emergente, cumencia à cambià a vita di e persone appena appare.Cù a prumuzione è u sviluppu di kiosks touch, l'utilizatori toccanu più è più schermi touch in a vita di ogni ghjornu.Chì prublemi sustantivi sò stati risolti in a vita di e persone?
1. A visualizazione di l'abitazione cummerciale per vede un inseme di l'abitazione cummerciale, quantu strati di a casa pò esse in l'implementazione di a visualizazione, cù a pianificazione di a casa di pavilion touch, fatta in effettu di l'imaghjini 3D, l'ospiti volenu vede quale pianu di a casa, appena toccu u screnu pò esse toccu.
2. Query dipartimentu infurmazione locu locu cum'è una fabbrica toccu pavilion copre un spaziu di dui mila metri quatratu, divisu in parechji parti.Sè vo vulete truvà un dipartimentu di passà un bellu pezzu, pò esse attraversu a macchina di quistione touch screen per sapè u locu attuale, per andà in a strada, a direzzione hè assai chjara, a gestione dipartimentu currispundente chì aspetti di l'infurmazioni ponu ancu esse cunnosce chjaramente.
3. L'usu di a cumunità per mezu di a macchina di quistione di u tocco di u toccu pò cunnosce i membri di a cumunità in l'area, e cose dinamiche è novi in ​​a cumunità, ma ancu ponu interrogà l'intenzione di a reta di pipa, u compitu, pò esse fattu. in ogni mumentu feedback cù a cumunità.
4. L'usu di u centru cummerciale hè cum'è un centru cummerciale mediu, ci sò assai di merchenzie per vende, ma per un invitatu, ellu voli sapè in quale direzzione di a merchenzie hà bisognu, pò tuccà a dumanda di pavilion, pudete sapè chì u centru cummerciale. hà stu tipu di merchenzie, merchenzie quì, u prezzu è a fabbrica di e merchenzie, l'inventariu di u tempu di almacenamento.
5. Bank per trattà cù l'affari, senza fila longa, toccu macchina di quistione automaticamente numeru per voi, più urdinatu, vai à l 'uspidale, dinù bisognu di fila, tocco macchina query pò dinù, più umanizatu, pò fà un appuntamentu in anticipu nant'à u machina a prossima volta u duttore è u tempu, plus funzione di carta di creditu, riduce a carica manuale di manpower è tempu, vai à cena, u cliente in a fila, pò esse realizatu da self-service ordine macchina di prenotazione ordine, ordine dopu touch screen pò stampà fora u menù di pranzu, dopu à pusà à u servitore per riduce assai u tempu di ordine

TOUCH KIOSK


Tempu di Postu: Feb-20-2023