Dapoi l'entrata in l'era di l'intelligenza, a tecnulugia intelligente hà aiutatu u locu di travagliu, è l'intelligenza hà pienu ogni angulu di noi.Cumu fà chì a preparazione per a riunione ùn hè più complicata, u prucessu di a riunione ùn hè più noiosa, l'arrangiamentu post-riunione ùn hè più laboriosa, è i risultati di a riunione ùn sò più inefficienti, u SOSU lavagna bianca interattivahè ghjuntu in esse.

Prima, u 86-inchlavagna interattiva smart boardintegra a visualizazione in alta definizione, a funzione di una lavagna elettronica interattiva, è una varietà di tecnulugia di toccu.A schermu adopta un pannellu LCD d'alta definizione, a risoluzione righjunghji l'alta definizione, chì aumenta l'espressione di u culore di l'imagine è rende a maravigliosa stampa viva è realistica.E funzioni di i prudutti touch screen mostranu i punti culminanti di ultra-light è ultra-sottile, cunsumu d'energia ultra-bassu, senza interferenza termica, è radiazione ultra-bassa.Hà cambiatu i svantaghji è i difetti di l'ingegneria cumplessa di cablaggio causata da l'equipaggiu tradiziunale, influenza seria da a luce ambientale, schermu di visualizazione pocu chjaru, ombre in scrittura, interferenza termica è alta radiazione.

Siconda, u 86-inch prezzu di smart board touch screenhè principarmenti utilizatu per aiutà à l'insignamentu, mostrà à i studienti stampi, testi, video, soni, animazioni è altri cuntenutu, stimulà in modu efficace i diversi sensi di i studienti, in modu chì i studienti ponu percive cumplettamente l'infurmazioni è riceve infurmazioni sottu a guida di i prufessori., è dopu cumminatu cù discussione tematica, utilizate l'infurmazioni cunnisciute per risolve i prublemi, ottene u trasferimentu di cunniscenza, è veramente incorpore l'infurmazioni in a so propria struttura di cunniscenza.

Terzu, e caratteristiche di u 86-inch lavagna bianca interattiva: 1. Disegnu cumuna integrata, faciule da assemblà è disassemble.2. Picculu è ligeru, pò adattà à a stallazione di u spaziu strettu, a manipulazione è u travagliu di assemblea chì necessitanu alta precisione è densità.3. Ùn ci hè bisognu di stallà fence di sicurezza, è pò cooperà cù e persone, i robots è l'ambienti circundante.


Tempu di Postu: 29-Sep-2022