Nanzu tuttu,schermu di publicità LCDpò risponde à i bisogni di u sviluppu suciale è cunforme à a tendenza attuale di shopping.U screnu LCD pò aghjustà automaticamente a luminosità di u screnu cù u cambiamentu di a luminosità di l'ambiente circundante per vede u megliu effettu visuale;à u listessu tempu, hà i vantaghji di risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, riducendu u cunsumu d'energia, riducendu a contaminazione luminosa, risparmià energia è riduzzione di emissioni.

Per esempiu, assai esternidisplay di publicità lcdanu e caratteristiche di resistenza à l'acqua, a prova di polvera, a prova di esplosione, alta è bassa temperatura, è u fattore di sicurezza hè migliuratu continuamente.Sò usati in i lochi publichi per assicurà a sicurità.

In più,display di publicità lcdschermu sustegnu schermu inteligente split, taglia schermu persunalizà, differente schermi pò ghjucà differente materiali cuntenutu, u cuntenutu schermu hè più riccu, è l 'impattu visuale hè più forte.

À a porta di a tenda, ci hè unlettore di publicità LCDper vede i novi prudutti di a stagione.Mostra video di mudelli di vestiti, video promozionali, promozioni, feedback di gratitudine, sconti di vacanze è altre informazioni.

In u passatu, i cunsumatori puderanu vede u cuntenutu di trasmissione da una distanza, attrae l'attenzione di i cunsumatori, uttene infurmazioni efficaci, è dopu intruduce i clienti in a tenda;tocco publicità machines pò dinù esse piazzatu in u magazinu à rializà interazzione umanu-urdinatore.

Cù u software di adattazione virtuale populari, i clienti sceglienu solu a ropa per pruvà sè stessi davanti à a macchina è nantu à a barra di u screnu.Hè cunvene per i clienti.A migliurà l'esperienza di shopping di un cliente ùn hè micca bisognu di u travagliu duru di una guida di shopping.Puderà ancu aumentà a bona impressione di i clienti nantu à a tenda, piace à i clienti, è cresce a vendita.

U lettore di publicità LCD ùn hè micca solu largamente utilizatu in i magazzini di vendita offline, ma ancu largamente utilizatu in edifici, ascensori, banche, ospedali, centri di guvernu, spots scenics è altri lochi, è ancu publicità media esterna, piazze cummirciali, spots scenics è altri lochi. , ùn solu pò esse usatu per publicità, ma ancu per a liberazione di l'infurmazioni, publicità di benessiri publicu, guida, etc.


Tempu di post: 17-sep-2022