U pruduttu hà e caratteristiche di scrittura faciule, investimentu faciule, visualizazione faciule, cunnessione faciule, spartera faciule è gestione faciule.L'opzioni di funzioni standard cuntrullabili ponu persunalizà l'interfaccia secondu i bisogni reali di i clienti.L'infurmazione di a cunferenza pò ancu esse categurizzata automaticamente.Funzione di proiezione wireless integrata, addiu à i catene di vari cavi, qualcunu, qualsiasi dispositivu, basta à inserisce u numeru di password, pudete facilmente realizà a pantalla di proiezione wireless di PC o telefuninu.

lavagna bianca interattiva

1. Display d'alta definizione: L'intelligenzalavagna digitale per l'insignamentuhà u so propiu display di grande schermu d'alta definizione, a risoluzione pò ghjunghje à 1080P, è hà a funzione di anti-abbaglianti è moisturizing l'ochji.Nant'à u listessu schermu taglia, u cuntenutu mustratu nant'à u screnu di l 'intelligentelavagna bianca interattivahè delicatu è liscia senza differenza di culore., chì ponu presentà più dettagli è portà una sperienza visuale "reale" à a maiò parte di i prufessori è i studienti.

2. Proiezzione di schermu wireless: Attraversu u dispusitivu di proiezzione di schermu wireless, pudemu facirmenti prughjettà wireless u screnu di i telefunini, l'urdinatori è altri schermi cù ulavagna bianca digitale.Ùn solu migliurà l'efficienza di l'insignamentu, permette à i prufessori di vede l'idee di l'insignamentu in aula in una manera puntuale, ma ancu usa risorse di rete per permette à i studienti di acquistà più cunniscenze.

3. Interaczione multi-schermu: A funzione anti-cuntrollu schermu di prughjezzione schermu wireless permette à i prufessori di direttamente annotate, mudificà, sguassà, etc. u cuntenutu di l'insignamentu nantu à u screnu di i telefunini, l'urdinatori, i pannelli bianchi digitali, etc. insignamentu, cambiendu u modu tradiziunale d'insignamentu chì i prufessori ponu solu pusà davanti à l'urdinatore è i studienti fighjanu u projector.L'applicazione di a lavagna bianca digitale multimediale porta una cunvenzione senza precedente à l'educazione è realiza una aula intelligente in u veru sensu.


Tempu di post: 14-10-2022