Applicazione di SOSUlavagna digitale interattivain l'attività didattica

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, i prudutti di più è più intelligenti sò stati appiicati in scenarii, cum'è a macchina integrata di u toccu di l'insegnamentu, chì integra a tecnulugia di u toccu infrared, u software di l'insignamentu di l'uffiziu intelligente, a tecnulugia di cumunicazione di a rete multimediale è a visualizazione di pannellu pianu d'alta definizione. tecnulugia.Hà parechje funzioni cum'è lavagna intelligente, presentazione di documenti, cunferenza remota split-screen, trasmissione wireless multi-terminale, playback multimedia di rete, etc. À u listessu tempu, SOSU lavagna digitale interattivasupporta ancu u posizionamentu multipuntu è a scrittura, l'annotazione in tempu reale è altre funzioni.

Si pò vede chì SOSUlavagna bianca digitalehè diventatu un equipaggiu ausiliari mainstream in attività didattica per via di i so vantaghji funziunali, è hè ancu diventatu un trasportatore intelligente chì pò risolve i prublemi di l'insignamentu in tuttu.

Di sicuru, u tavulinu digitale interattivu SOSU ùn hè micca solu adattatu per l'industria di l'educazione, hè ancu utilizatu in medicina, trasportu, affari, hotel è altri campi, in particulare in l'affari corporativu, pò aduprà display d'alta definizione, proiezione di schermu remota, efficiente. interaczione, etc.. Interaczione senza barriera basatu à l'infurmazioni.

In quantu à a tavula digitale interattiva SOSU, u so touch screen adopra principalmente pannelli di visualizazione di cristalli liquidi d'alta definizione di qualità industriale, chì anu i vantaghji di alta risuluzione, alta luminosità, altu cuntrastu è una gamma d'angolo di visione ultra-larga.Mentre un rendimentu superiore, un bassu cunsumu d'energia è una longa vita di serviziu sò tutti fattori chì attranu i cunsumatori à cumprà.

SOSUschermu touch screen digitalehà parechje funzioni.In quantu à u modu di toccu, ci sò tipi di toccu infrared.Pò risponde à diverse esigenze d'usu sottu a scena per via di e so caratteristiche funziunali cum'è a saviezza, l'intelligenza è l'interazzione.

SOSU infrared touch all-in-one i metudi di stallazione sò dinù diversificata, cum'è floor-standing, wall-mounted, etc., chì significa chì in differente ambienti installazione, l'insegnamentu infrared toccu all-in-one pò ignurà l'ambienti installazione à una misura considerableu.ogni tipu di guai !

Hè vale a nutà chì, ancu s'è u tavulinu digitale interattivu SOSU hè bè ricevutu da u mercatu è i cunsumatori, quandu accattu u tavulinu digitale interattivu SOSU, a maiò parte di l'utilizatori deve sceglie un fabricatore di macchina formale, affidabile è legale, all-in-one., cum'è SOSU, Sky-worth, Changhong, Haier, etc.

Inoltre, i cumpratori anu ancu bisognu di avè una cunniscenza dettagliata di u produttu all-in-one TOSU infrared TOSU, cum'è u disignu è a stallazione, e funzioni di l'applicazione, u serviziu dopu a vendita, ecc. l'ordine hè u più adattatu!


Tempu di Postu: Aug-26-2022