Una volta, e nostre classi eranu piene di polvera di gessa.In seguitu, e classi multimediali sò nati pianu pianu è cuminciaru à aduprà prughjettori.In ogni casu, cù u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, oghje, s'ellu hè una scena di riunione o una scena d'insignamentu, una scelta megliu Hè digià apparsu, questu hè u bordu interattivu intelligente.

Prima di tuttu, avemu bisognu di spiegà e differenze trà usmart board digitale è a tavola di scrittura tradiziunale cunvinziunali.U tavulinu di scrittura chì spessu vedemu hè difficiule di sguassate dopu a scrittura, è ancu contamina l'ambiente.A ghjente hè stata in una tale scena per un bellu pezzu. Hè ancu causatu danni à u corpu umanu, ma hè cumplettamente sfarente à aduprà u bordu interattivu intelligente di Sosu.

U Guangzhou Sosutavola interattiva intelligentehà a so propria funzione di scrittura durante u ghjornu, chì pò esse scritta a manu direttamente nantu à u screnu.Moltu còmuda, pò rializà a funzione di trasmissione di schermu wireless, è pò realizà l'interazzione intelligente è l'interazzione di parechje persone.

tavula interattiva

Allora, quandu i prufessori sò insignanti in aula, i prufessori ponu trasfiriri i materiali chì avemu preparatu prima di a classe à a cunferenza di l'insignamentu all-in-one machine.Quandu avemu amparatu è spiegà a cunniscenza, i studienti ponu amparà à traversu multimedia , Per esempiu, stampi, video, animazioni, etc. ponu micca solu migliurà l'efficienza di l'insignamentu, ma ancu rende l'atmosfera di aula più attiva, perchè i studienti ùn si sentenu micca noioso. è noiosa.S'ellu hè appiicata in a cumpagnia, s'ellu ci sò persone chì partenu à Durante i viaghji di campu, i video è u reclutamentu catturati ponu esse mostrati à i participanti per apprezzamentu, discussione è riferenza attraversu a trasmissione di schermu remota.In questu modu, ognunu pò vede chì ci hè un effettu interattivu durante a riunione, è l'efficienza di a riunione hè migliurata.pò ancu esse migliuratu significativamente.

Smart board touch screensò oghji largamente utilizati in l'insignamentu è a furmazione, a visualizazione multimediale, e sale di cunferenza, i discorsi à grande scala è altri campi.In u futuru, touch board per aulaaverà certamente più scenarii d'applicazione è cuntribuisce più à a sucità.


Tempu di Postu: Dec-27-2022