OLED trasparenteè LCD grande schermu sò dui prudutti diffirenti di grande schermu, a cumpusizioni tecniche è l'effettu di a visualizazione sò assai diffirenti, assai utilizatori ùn sanu micca quale hè megliu cumprà OLED o LCD grande schermu, in fattu, sti dui tecnulugia di grande schermu anu u so propiu. Ci sò dui vantaghji diffirenti.Qualessu à aduprà dipende principalmente da fattori cum'è u nostru ambiente di usu, scopu è distanza di vista.Dunque, duvemu capisce a diffarenza trà sti dui tecnulugii, è poi decide quale hè più apprupriatu dopu a paraguni.

Vantaggi diOLED

1.No patchwork

A cumpusizioni dischermu tactile OLED trasparentegrande schermu hè una per una perle di lampada, chì sò incapsulate da trè perle di lampada di culore primariu.U so vantaghju più grande hè chì pò esse cumplettamente assuciatu dopu à splicing, è ùn ci hè micca un quadru cum'è u grande schermu LCD, cusì tuttu u screnu hè visualizatu senza ostaculi Visuali, tuttu u grande schermu hè sempre u listessu cum'è un schermu, cusì hè soprattuttu. adattatu per vede l'imaghjini in full-screen.

anni (1)

2.High luminosità pò esse aghjustatu

A luminosità di u grande schermu OLED hè u più altu trà i schermi di visualizazione attuale, chì assicura chì hè più adattabile à a luce.Ch'ella sia l'illuminazione interna o esterna hè assai bona, u screnu LED pò esse aghjustatu secondu l'intensità di a luce.Assicuratevi chì a luminosità di u screnu hè più altu ch'è a luminosità di l'ambiente esternu per vede l'imaghjini nurmale.

3.Can esse usatu in casa o fora

OLEDmonitor touch screen hà e caratteristiche di waterproof, umidità è sunscreen.Pò esse stallatu in casa o fora.Pò esse usatu nurmalmente ancu in u ventu è u sole.Dunque, assai schermi grandi esterni usanu avà schermi di splicing OLED.

i vantaghji di lcd

1. HD

LCD grande schermu hè di solitu chjamatu LCD schermu splicing, a risuluzione di una schermu righjunghji 2K, è 4K è risuluzione più altu pò esse ottinutu attraversu splicing, cusì hè un display d'alta definizione grande schermu, tuttu u screnu hè chjaru U gradu hè assai altu. , è l'effettu di vista hè bonu à distanza vicinu.

2. Culori ricchi

U culore di lcd hè sempre statu u so vantaghju, cun altu cuntrastu, culori ricchi è alta dulcezza.

3. U panel hè stabile è menu dopu-vendita

A stabilità di u pannellu di l'LCD hè assai bona, finu à chì ùn hè micca affettatu da a forza, ci saranu pochi prublemi dopu à a vendita, cusì ùn ci sarà quasi micca spese in u stadiu più tardi, è ùn hà micca affettatu l'usu.

anni (2)

4. Adatta per a visualizazione longa

Stu puntu hè principalmente destinatu à a luminosità di u grande schermu LCD.Ancu s'è a so luminosità ùn hè micca altu cum'è quella di LED, hà i so vantaghji quandu s'utilice in occasioni interni, vale à dì, ùn serà micca abbagliante per via di a luminosità alta.Hè adattatu per a visualizazione à longu andà.Hè per quessa chì a maiò parte di i telefuni mobili è i schermi di TV utilizanu a tecnulugia LCD.


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2022