1. Chì sò e sfarenze trà PC touch panelè l'ordinateur ordinariu

UTablet computer industrialehè un PC panel industriale cumunimenti usatu in u campu industriale, canusciutu macari comu un PC panel industriale touch-screen.Hè ancu un tipu d'urdinatore, ma hè assai sfarente di l'urdinatori ordinali chì avemu usatu cumunimenti.I principali diffirenzii trà u PC di pannelli industriali è l'urdinatori ordinali sò:

1. Diversi cumpunenti internu

A causa di l'ambienti cumplessu, u PC di u pannellu touch hà esigenze più altu per i cumpunenti internu, cum'è a stabilità, l'anti-interferenza, l'impermeabilità, a prova di scossa è altre funzioni;ordinariu ordinariu sò soprattuttu usatu in ambienti casa, perseguì tempestiva, è pigghiannu pusizzioni mercatu cum'è u standard, cumpunenti internu solu bisognu Hè abbastanza à scuntrà i esigenze generale, è a stabilità hè di sicuru micca bè cum'è quellu di un computer tableta industriale.

2. Diversi campi di applicazione

Ipannellu industrialePCsò soprattuttu usati in u campu di a pruduzzioni industriale.L'ambiente di usu hè relativamente duru.Deve esse a prova di polvera, impermeable è a prova di scossa, è deve avè a certificazione di livellu di sti trè difesi: mentre chì l'urdinatori ordinali sò soprattuttu usati per i ghjoculi è l'intrattenimentu, anu utilizatu In l'ambiente cummerciale, ùn ci sò micca esigenze speciali per i trè. difesi.

 Panel PC industriale

3. Diferente vita di serviziu

A vita di serviziu di u PC di u pannellu touch hè assai longa, in generale finu à 5-10 anni, è per assicurà a produzzione industriale normale, pò generalmente travaglià 24 * 365 continuamente;

A vita di u cervellu hè in generale di circa 3-5 anni, è ùn pò micca cuntinuà à travaglià per un bellu pezzu, è cunziddi a sustituzione di hardware, alcuni seranu rimpiazzati in 1-2 anni.

4, u prezzu hè diversu

In cunfrontu cù l'urdinatori ordinali, i PC touch panel cù u listessu livellu di accessori sò più caru.Dopu tuttu, i cumpunenti utilizati sò più esigenti, è u costu hè naturalmente più bassu.

Più caru.

2. Puderanu u PC di pannelli industriali è l'urdinatori ordinali rimpiazzà l'altri?

Ci hè una grande diffarenza trà u PC di pannellu industriale, cunnisciutu ancu com'è PC di pannellu industriale, PC di pannellu touch, è l'urdinatori ordinali.Puderanu rimpiazzà l'altri ?

1. Pò u PC panel industriale esse usatu comu un urdinatore ordinariu?Innò.

Per ottene una bona prestazione a prova di polvera, impermeabile è umidità, parechji PC di pannelli industriali adoptaranu un disignu chjusu.In cunfrontu cù u disignu "apertu" di l'urdinatori, i PC di pannelli industriali "cunservatori" sò cum'è

Un mattone, forte è durable, ma relativamente rigidu, è in quantu à i sistemi operativi è l'applicazioni, u PC di u pannellu industriale ùn hà micca abbastanza risorse hardware per sustene l'applicazioni supplementari, di solitu micca pienu.

Hè assai noioso per aduprà cum'è un urdinatore ordinariu, per ùn dì chì u so prezzu hè relativamente caru.

Sustituitu un urdinatore ordinariu cù un PC di pannellu industriale pò risponde à i bisogni di l'usu, ma l'esperienza di l'utilizatore serà povera.Dunque, in generale ùn hè micca cunsigliatu per rimpiazzà un urdinatore ordinariu cù un PC di pannellu industriale.

2. L'urdinatori ordinali ponu rimpiazzà u PC di pannelli industriali ?A risposta hè ancu micca.

Ancu s'è l'urdinatori urdinarii ponu ancu scuntrà alcuni bisogni industriali, quandu sò usati cum'è PC di pannelli industriali, in l'usu attuale, da una banda, i cumpunenti di l'urdinatori ordinali ùn anu micca tali esigenze elevate di trè prove, è ùn pò micca travaglià in ambienti industriali duri;ancu in ambienti normali., Perchè l'urdinatore ordinariu ùn pò micca sustene u travagliu longu, l'equipaggiu serà chjusu durante u tempu di interruzzione;un altru mutivu hè chì l'urdinatori ordinali ùn sò micca efficaci cum'è u PC di pannellu industriale prufessiunale.

Dunque, l'urdinatori ordinali ùn ponu micca rimpiazzà u PC di pannelli industriali.Se ùn ci sò micca cundizioni, pudete aduprà l'urdinatore ordinariu per rimpiazzà temporaneamente u PC di u pannellu industriale in a fase di verificazione.


Tempu di post: 15-aug-2022