L'ultra-sottileDisplay di publicità LCDadopta u prucessu di pittura spazzolata, vetru trasmittente di luce temperatu ultra-sottile, coperchio laterale ultra-sottile è ultra-strettu;utilizendu materiale di lega, tecnulugia di apparenza squisita, tutta a macchina hè ligera in pesu è forte in texture.

Caratteristiche di e funzioni di visualizazione di publicità LCD:

1: Gestione unificata

U sistema adopra a struttura B / S, senza installà u cliente, pudete apre u navigatore IE in ogni computer per accede à u fondu di cuntrollu, è eseguisce ogni gestione di l'operazione in tutti i terminali.

2: U hardware hè relativamente stabile

Utilizendu u sistema operatore Android 4.0 integratu,lettore di publicità LCDhè sicuru senza disputi di copyright, bona dissipazione di calore, bassu cunsumu d'energia, carica piena ùn supera 5W, è senza schermu blu di morte.L'hardware adopta un disignu senza fan di cuntrollu industriale, ùn hè micca emessu rumore, è u hardware hè relativamente stabile.

3: Pò esse split screen arbitrariamente

Quandu fate un prugramma, pudete stende è arrastate l'area di riproduzione video è a dimensione arbitrariamente.U sistema hà un modulu di clock di calendariu digitale, un modulu di previsione meteorologica, è una biblioteca di mudelli di prugramma, chì sustene i blocchi di mudelli auto-designati è furnisce funzioni di miniatura.

4: Riproduzione in loop multi-programma

U sistema sustene a funzione di riproduzione di loop multi-programma, cum'è l'inviu di 10 prugrammi à u lettore di u terminal à u stessu tempu, u lettore di u terminal hà da ghjucà questi 10 prugrammi in un ciclu, ogni prugramma pò esse divisu in schermi arbitrariamente, è u tempu di riproduzione di ogni prugramma pò esse specificatu.

5: Riproduzione indipendente di u terminal 

U sistema adopra un mecanismu di liberazione di informazioni distribuitu puntu à puntu.Ogni puntu riproduce un schermu sfarente è ghjucà un schermu di notificazione.Sicondu u locu di piazzamentu, u puntu pò esse designatu arbitrariamente, è l'operazione hè còmuda è simplice.

6: Real-time surviglianza luntani hè pussibule

Pantalla di publicità LCDpò monitorà remotamente u statutu di cunnessione di a rete di u terminal in tempu reale è monitorizà a pantalla di riproduzione dinamica chì hè ghjucata, chì hè cunvenutu per l'utilizatori per gestisce senza avè da verificà l'effettu dopu l'operazione.

7: Riproduzione stand-alone

U prugramma pruduttu pò esse impurtatu direttamente in a carta di memoria per a riproduzione in cundizioni anormali di a rete.Hè solu necessariu di mette u prugramma esportatu in un almacenamentu mobile cum'è una unità flash USB, inserisce a unità flash USB in u fora è fora di u lettore, è u lettore copiarà automaticamente u prugramma necessariu da a unità flash USB.U prugramma impurtatu, dopu chì l'impurtazione hè cumpleta, u discu U pò esse broadcast, è u prugramma pò esse ghjucatu.

8: Principiu di bilanciamentu di carica

U sistema sustene a paràmetra di equilibriu di carica per l'usu di terminale di batch à grande scala, è pò aghjunghje un gran numaru di servitori sottumessi per equilibrà a carica di u servitore tutale, accelerà a tarifa di scaricamentu di u prugramma è salvà a larghezza di banda.


Tempu di post: Aug-19-2022