In l'ultimi dui anni,scheda di menu digitalesò ancu assai usati in l'industria di ristorazione.Ùn pò micca solu attirà l'attenzione di i cunsumatori, ma ancu stimulà u so desideriu di cunsumà.In l'attuale ambiente di u mercatu competitivu,Disegnu di menu digitale, Cum'è un novu strumentu di publicità, sò favuriti da più è più imprese, allora chì sò i vantaghji di e macchine di publicità di catering in l'industria di ristorazione?

1. Dmenu digitalesò generalmente posti in i magazzini per trasmette qualchì alimentazione sana è infurmazione culturale.Fornite à i clienti una corrispondenza di nutrimentu di l'alimentariu, in modu chì i clienti anu una sperienza di pranzu megliu quandu cena.

2. Fate video o animazioni flash squisite chì attrae i clienti, invece di folleti tradiziunali, per stimulà u desideriu di i clienti di cunsumà, è per fà l'infurmazioni chì deve esse disseminatu più cumpletu è specificu.

3. Approfittendu di a dependenza di e persone nantu à u video in a nova era, ghjucà l'infurmazioni di scontu in tempu reale hè più attrattiva chè i metudi tradiziunali di prumuzione di carta, risparmià i costi di u travagliu è ghjunghje sin'à benefizii di publicità considerable.

Comparatu cù i metudi tradiziunali di publicità,schede di menu di segnaletica digitaleAduprate schermi LCD per ghjucà publicità video, chì hè una tecnulugia multimediale particularmente adattata per e marche high-end.Fornisce à l'utilizatori una gamma completa di infurmazioni di u produttu, è furnisce infurmazioni di produttu è promozioni à i cunsumatori.Sempre chì si trova vicinu à i prudutti in a tenda, una bona publicità pò esse realizatu.In cunfrontu cù l'altri media tradiziunali è attività promozionali, l'investimentu hè assai bassu è u rendimentu di u costu hè altu.

nutizie 30

Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022