Guangzhou SOSU Electronic Technology Co., Ltd hè una cumpagnia spicializatu in a pruduzzioni didisplay di segnaletica digitale esterna, culonni di ghjurnali di lettura elettronica all'aperto, macchine publicità schermu horizontale esterne, macchine publicità doppia faccia esterna è altre macchine publicità esterne.

Tecnulugia Elettronica SOSU hè principalmente impegnata à sviluppà una piattaforma di visualizazione cummirciali cumpleta è cumpleta, cum'è una macchina di publicità esterna di display LCD ultra-brillante, una macchina di publicità esterna LED, un segnu di stop intelligente di u sistema di autobus, una macchina di publicità di pile di carica, una macchina di publicità di scatula luminosa, etc. Cù u spiritu di serviziu corporativu di "innuvazione, eccellenza, è u cliente prima", furnisce prudutti di visualizazione cummerciale prufessiunale di l'industria per i media culturali, integrazione di piattaforma intelligente è altri gruppi di clienti in diversi campi.

1. Controlu di temperatura intelligente: ùn importa ciò chì a temperatura hè troppu alta o troppu bassa, a so vita di serviziu serà affettata.Unicu di SOSUdisplay LCD di publicità esternaadopra u cuntrollu di temperatura intelligente, miccanisimu di prutezzione over-temperature, aghjustamentu intelligente, cuntrollu di temperatura two-way, built-in Programma, utilizatori ponu aghjustà a temperatura di a macchina publicitariu secondu à l 'ambienti è bisogni, chì ùn solu rende a macchina publicitariu più intelligente , ma ancu aumenta assai a so vita di serviziu.

2. Surviglianza ambientale: Aduprate una quantità di tecnulugii per detectà l'ambiente intornu à a macchina di publicità, verificate principarmenti i fatturi ambientali, cum'è a polvera è u rumore in l'ambiente, chì causanu danni à a macchina di publicità, è l'allarme puntuale, prutegge in modu efficaci.publicità lcd esternaper un bellu pezzu.in ambienti avversi.

wps_doc_0

Publicità esternahè u pruduttu di u sviluppu tecnologicu.Cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia intelligente, e funzioni di a macchina di publicità esterna sò gradualmente arricchite è migliurate, è hà sviluppatu in un dispositivu funziunale cumpletu cù interazzione intelligente.Allora, quandu a publicità lcd esterna ottene una tale varietà di funzioni, chì tipu di tendenza svilupperà in u futuru?

In seguitu, vi purteremu per analizà a tendenza di u sviluppu di a publicità lcd esterna è aspittà per u futuru di l'indicazione digitale lcd esterna.

A segnaletica digitale lcd esterna hè più alta definizione è più ecologica.Cum'è l'equipaggiu di l'esternu, u segnu digitale lcd di l'esterno hà una prutezzione di tutti i tempi contr'à l'ambiente esternu, a prestazione di prutezzione hà righjuntu u standard IP65, è a temperatura pò esse garantita attraversu l'aria condizionata, chì assicura u funziunamentu normale di i dispositi elettronici.status di travagliu.

In u futuru, stu tipu di valore di prutezzione di a famiglia serà più altu è più altu, è pò ancu trattà cù a minaccia di immersione in u casu di logging d'acqua urbana, è mantene sempre un rendimentu stabile.Nantu à u screnu, i punti culminanti d'alta definizione sò stati ottenuti è ponu esse aghjustati automaticamente, chì ponu digià assicurà una bona sperienza visuale per e persone durante u ghjornu è a notte.In u futuru, ci hè ancu assai spaziu per migliurà a visualizazione di u screnu.Cù u sviluppu cuntinuu di l'equipaggiu di visualizazione, i schermi di visualizazione cù una risoluzione più chjara, culori di visualizazione più brillanti è materiali più forti seranu più appiicati à e macchine di publicità esterna.À u listessu tempu, per via di l'aghjurnamentu è ottimisazione ulteriore di u sistema di regulazione, u cunsumu d'energia di u screnu serà ancu ridutta, chì hè più favurevule à a conservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente.


Tempu di Postu: 29-Sep-2022