Quandu u tempu si sviluppa, e riunioni diventanu più cumuni in riunioni di travagliu di ogni ghjornu, da riunioni annuali di a cumpagnia à riunioni trà i dipartimenti, in particulare i dipartimenti chì trattanu regularmente è analizà e dati.A riunione hè quasi una rutina di rutina.Dunque, avemu spessu bisognu di utilizà una macchina di cunferenza di lavagna.Stu tipu di scena di cunferenza di sviluppu intelligente di a mudernizazione di l'educazione hà un effettu più intuitivu nantu à a discussione, l'analisi di dati, a trasmissione di documenti, a valutazione in situ è ​​cusì, rende l'efficienza di a gestione di a cunferenza più efficace.Oghje avemu da presentà brevemente à a prossima cunferenzalavagna digitale intelligente.

Prima di tuttu, a riunione attraversu a macchina didattica di lavagna pò esse stallata nantu à u muru, pò ancu esse stallazione mobile (verticale),tavula interattiva digitalehè lavagna, computer, TV, projector, sonu, schermu hd è altri tipi di cullizzioni di funzioni di gestione di l'equipaggiu d'informazione, ponu esse appiicati cù successu in a scena di l'attività di a cunferenza di l'analisi di a funzione moderna di a Cina.

Smart Multimedia All-in-One1

Quattru funzioni principali di a cunferenza tocca a macchina all-in-one:

1. Videoconferenza remota è trasmissione d'imaghjini in tempu reale.Uschermu touch screen digitalehè cumpatibile cù una varietà di software di videoconferenza per assicurà chì a videoconferenza regulare o criptata hè dispunibule per riunioni corporative.U software richiede una camera è un microfonu per mantene a stampa in tempu reale è pudemu trasmette u sonu.

2. U schermu di lavagna digitalepò ancu compie a scrittura intelligente liscia in a cunferenza, è pò compie l'annotazione intelligente di stampe, PDF, testu, PPT è altri software d'uffiziu.Pò ancu sustene una varietà di metudi d'insignamentu di scrittura, chì avemu usatu durante e riunioni.

3. Dtavola touch digitalesustene a prughjezzione di u screnu wireless di l'impresa, vale à dì, in u prucessu di gestione di a cunferenza, u nostru urdinatore, u telefuninu mobile è l'altri utilizatori finali ponu sceglie di affettà direttamente u screnu à a cunferenza toccu a macchina all-in-one attraversu una rete di cumunicazione wireless. è i participanti vedenu direttamente i dati pertinenti.Supporta ancu u cuntrollu bidirezionale, a trasmissione di dati è l'efficienza di u travagliu di cunferenza di sviluppu di u prugressu.

4. Dual system, più còmuda à aduprà è cambià.Cù a cunferenza Android8.0 per u sistema di gestione di l'imprese, pudete aghjurnà è sviluppà l'allocazione di risorse di a piattaforma, installate l'urdinatore di terminal OPS in u spinu, è i sistemi multipli ùn ponu esse cambiati à vuluntà.Questu significa chì a nostra macchina all-in-one pò sustene sistemi duali, sia Android o Windows.

Scontru per mezu di un toccu all-in-one, Pò sembrerà un dispositivu di paragone, Ma s'ellu l'utilizate, A so funzione pare esse assai simplice, Ma rende u vostru ambiente di travagliu più liscia è assai prublemi, Per esempiu, u ghjornu di ogni ghjornu. dati di l'analisi di l'infurmazioni finanziarii di l'impresa, a transizione trà i grafici a barre è i grafici a torta, a carica di travagliu è u prufittu ultimu, l'analisi di i gruppi suciali di i cunsumatori, l'analisi di u periodu di tempu, i metudi di analisi regiunale, etc. riassuntu di parechje dati di ricerca, È u toccu di cunferenza all-in-one rende stu sviluppu di dati cumportamentale cambia è si integra più unificatu, Bulk o semplice prisente avà cù a vita di e persone, Fate a ghjente più simplice per capiscenu.


Tempu di Postu: Mar-11-2023