Quandu u tempu si sviluppa, e riunioni diventanu più cumuni in riunioni di travagliu di ogni ghjornu, da riunioni annuali di a cumpagnia à riunioni trà i dipartimenti, in particulare i dipartimenti chì trattanu regularmente è analizà e dati.A riunione hè quasi una rutina di rutina.Dunque, avemu spessu bisognu di utilizà una macchina di cunferenza di lavagna.Stu tipu di scena di cunferenza di sviluppu intelligente di a mudernizazione di l'educazione hà un effettu più intuitivu nantu à a discussione, l'analisi di dati, a trasmissione di documenti, a valutazione in situ è ​​cusì, rende l'efficienza di a gestione di a cunferenza più efficace.Oghje avemu da presentà brevemente à a prossima cunferenza touch machine all-in-one.

toccu all-in-one

Prima di tuttu, a riunione à traversu a macchina d'insignamentu di lavagna pò esse stallata nantu à u muru, pò ancu esse stallazione mobile (verticale), lavagna di riunione hè lavagna, computer, TV, projector, sonu, schermu hd è altri tipi di funzione di gestione di l'equipaggiu d'infurmazione. cullizzioni, pò esse appiicata successu in scena di attività di cunferenza di analisi di funzione muderna di China.

Quattru funzioni principali di a cunferenza tocca a macchina all-in-one:

1. Videoconferenza remota è trasmissione d'imaghjini in tempu reale.A lavagna di cunferenza hè cumpatibile cù una varietà di software di videoconferenza per assicurà chì a videoconferenza regulare o criptata hè dispunibule per riunioni corporative.U software richiede una camera è un microfonu per mantene a stampa in tempu reale è pudemu trasmette u sonu.

2. A macchina di lavagna di cunferenza integrata pò ancu compie a scrittura intelligente liscia in a cunferenza, è pò compie l'annotazione intelligente di stampe, PDF, testu, PPT è altri software d'uffiziu.Pò ancu sustene una varietà di metudi d'insignamentu di scrittura, chì avemu usatu durante e riunioni.

3. Conferenza toccu all-in-one machine sustene a prughjezzione di schermu wireless di l'impresa, vale à dì, in u prucessu di gestione di cunferenza, u nostru urdinatore, u telefuninu mobile è altri utilizatori finali ponu sceglie per influenzà direttamente u screnu à u toccu di cunferenza all- in-una macchina attraversu una reta di cumunicazione wireless, è i participanti vedenu direttamente i dati pertinenti.Supporta ancu u cuntrollu bidirezionale, a trasmissione di dati è l'efficienza di u travagliu di cunferenza di sviluppu di u prugressu.

4. Dual system, più còmuda à aduprà è cambià.Cù a cunferenza Android8.0 per u sistema di gestione di l'imprese, pudete aghjurnà è sviluppà l'allocazione di risorse di a piattaforma, installate l'urdinatore di terminal OPS in u spinu, è i sistemi multipli ùn ponu esse cambiati à vuluntà.Questu significa chì a nostra macchina all-in-one pò sustene sistemi duali, sia Android o Windows.

Scontru per mezu di un toccu all-in-one, Pò sembrerà un dispositivu di paragone, Ma s'ellu l'utilizate, A so funzione pare esse assai simplice, Ma rende u vostru ambiente di travagliu più liscia è assai prublemi, Per esempiu, u ghjornu di ogni ghjornu. dati di l'analisi di l'infurmazioni finanziarii di l'impresa, a transizione trà i grafici a barre è i grafici a torta, a carica di travagliu è u prufittu ultimu, l'analisi di i gruppi suciali di i cunsumatori, l'analisi di u periodu di tempu, i metudi di analisi regiunale, etc. riassuntu di parechje dati di ricerca, È u toccu di cunferenza all-in-one rende stu sviluppu di dati cumportamentale cambia è si integra più unificatu, Bulk o semplice prisente avà cù a vita di e persone, Fate a ghjente più simplice per capiscenu.


Tempu di Postu: Mar-09-2023