Cù l'avanzamentu di a scienza è a tecnulugia, parechji novi tippi di macchine di publicità sò stati sviluppati per aiutà e cumpagnie à prumove i so prudutti è servizii.U segnaletica digitale internaehè un novu tipu di publicità sviluppatu in l'ultimi anni.Per vede l'infurmazioni di publicità nantu à u specchiu, a publicità esterna ùn hè più sola è più attrattiva.

1: L'urìgine di u signage digitale indoor:
Una sucietà europea hà lanciatu publicità digitale internain 1998. À quellu tempu, l'annunzii all'apertu eranu publicità statiche uniche, è a so apparenza facia l'annunzii esterni più vividi è interessanti.
2: Verticale 1: L'urìgine di a signalizazione digitale interna:
Una sucietà europea hà lanciatusegnaletica digitale lcd per interniin 1998. À quellu tempu, l'annunzii all'apertu eranu publicità statiche uniche, è a so apparenza facia l'annunzii esterni più vividi è interessanti.
2: Vantaghji di a signalizazione digitale interna:
U signage digitale internu hè un pruduttu di publicità esterna cù vantaghji eccezziunali.Pò riflette a luce à traversu u specchiu riflettente è prughjettanu stampe di publicità nantu à cartelloni esterni.U signage digitale di l'internu ùn hè micca solu un bonu effettu di publicità, ma pò ancu evità efficacemente a contaminazione di publicità.In più, u signage digitale di l'internu hè ancu resistente à l'intemperie è durable è pò resiste à u ventu, a pioggia è u malu tempu.
3: Applicazione disoluzioni di digital signagein a publicità esterna:
L'internusegnaletica digitalepò fà a publicità esterna più viva è interessante, è ùn hè più monotona è noiosa.U vantaghju di a macchina di publicità specchiu standing hè chì pò rializà a diversificazione di publicità attraversu una riflessione specchiu.A macchina di publicità specchiu pò pruduce diversi effetti publicitarii in publicità esterna secondu i bisogni di l'annunziari.

Cum'è un novu tipu di macchina di publicità esterna, a signalistica digitale interna hè stata accolta da i cunsumatori.Pò fà a publicità esterna più viva è interessante, attirà più attenzione.L'imprese duveranu coglie sta opportunità è prumove vigorosamente i signali digitali interni per acquistà una parte di mercatu megliu.

segnaletica digitale

 


Tempu di Postu: Mar-04-2023