Ùn importa micca induvePantalla di publicità LCDhè utilizatu, deve esse mantinutu è pulitu dopu un periudu di usu, per allargà a so vita.

1.Chì deveru fà s'ellu ci sò mudelli d'interferenza nantu à u screnu quandu si cambia Tabellone di publicità LCDon and off?

Sta situazione hè causata da l'interferenza di signale di a carta di visualizazione, chì hè un fenomenu normale.Stu prublema pò esse risolta aghjustendu a fase automaticamente o manualmente.

2.Before pulizziari è mantene udisplay di publicità LCD di signage digitale, chì deve esse fattu prima?Ci hè qualchì avvertimentu?

1) Prima di pulisce a schermu di sta macchina, per piacè scollegate u cordone di alimentazione per assicurà chì a macchina di publicità hè in un statu di spegnimentu, è poi sguassate delicatamente cù un pannu pulito è suave senza filu.Ùn aduprate micca spray direttamente nantu à u screnu;

(2) Ùn espone micca u pruduttu à a pioggia o à a luce di u sole, per ùn affettà l'usu normale di u pruduttu;

(3) Per piacè ùn bluccà i buchi di ventilazione è i buchi di sonu audio nantu à a cunchiglia di a macchina di publicità, è ùn mette micca a macchina di publicità vicinu à radiatori, fonti di calore o qualsiasi altre equipaggiu chì pò influenzà a ventilazione normale;

(4) Quandu si inserisce a carta, se ùn pò micca esse inserita, ùn l'inserite micca duramente per evità danni à i pins di a carta.À questu puntu, verificate se a carta hè inserita in daretu.Inoltre, per piacè ùn inserisce micca o sguassate a carta in u statu di putenza, deve esse fattu dopu a putenza.

dvf1

Dettagli di mantenimentu di display LCD di publicità esterna

L'esternoDisplay di publicità LCD à pavimentuchì sò spessu vistu nantu à u mercatu sò basicamente usati in certi lochi publichi.Tutti sapemu chì u tempu d'utilizazione hè assai longu, cusì ci hè bisognu di qualchi publicità cù prestazioni eccellenti.Ci saranu prublemi cù u mantenimentu.Ancu s'è a vita di a macchina di publicità hà una certa vita, a vita di a nostra macchina di publicità serà accurtata per diversi motivi durante u nostru usu.Dunque, u mantenimentu di a macchina di publicità multimediale hè ancu assai impurtante.Allora chì sò i metudi di mantenimentu generale?

1. Siccomu a maiò parte di e macchine di publicità multimediale sò usate in i lochi publichi, a tensione inestabile pò causà danni à l'equipaggiu.Hè ricumandemu d'utilizà una rete di rete stabile, è ùn deve micca aduprà a stessa alimentazione cù l'equipaggiu d'alta putenza cum'è l'elevatori.

2. Pone a macchina di publicità multimediale in un ambiente ventilatu, seccu è senza luce diretta.Ùn espone micca u dispusitivu à a pioggia o l'umidità;lasciate più di 10 cm di spaziu di dissipazione di calore intornu à u dispusitivu.Per assicurà u funziunamentu normale, u tempu di cambiamentu continuu ùn deve esse più longu.cum'è 10 seconde.

3. Ùn fate micca u lettore di publicità multimediale in un locu sigillatu, o copre l'equipaggiu, bluccà i buchi di ventilazione di l'equipaggiu, è impediscenu l'equipaggiu da esse dannatu per a temperatura eccessiva in u chassis quandu l'equipamentu hè travagliatu.U mantenimentu pò fà chì a nostra macchina di publicità hà una vita più longa è ghjucà un rolu maiò.

dvf2

Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022