Cù l'aumentu di l'attività di divertimentu è u turisimu di e persone è l'ampia applicazione è a popularizazione di l'alta tecnulugia,chiosco digitale esternosò diventati u novu favuritu di l'industria di publicità, è u so ritmu di crescita hè assai più altu ch'è quellu di a TV tradiziunale, i ghjurnali è i media di rivista..Odisplay chiosco all'apertohè chjamatu "quintu media".In particulare in l'ultimi anni, u "chiosco à schermu touch esterno" hè diventatu u focu di i capitalisti di venture.

questu

Per i cummircianti, se volenu lascià più clienti potenziali capiscenu i so prudutti, anu bisognu di un canale di visualizazione d'infurmazioni assai bonu, èmostra di segnaletica esternapò facilmente visualizà l'infurmazioni di u produttu fora, chì permette à più cunsumatori di vede Allora, chì hè u futuru di l'aria aperta?Kiosk digitale ?Per i cummircianti, s'ellu volenu chì più clienti potenziali capiscenu i so prudutti, anu bisognu di un canali di visualizazione d'infurmazioni assai boni, è a macchina digitale all-in-one all-in-one pò facilmente vede l'infurmazioni di u produttu fora, chì permette à più cunsumatori di vede. u futuru di l'aria aperta?Kiosk digitale ?

questu

A causa di u rapidu sviluppu di a tecnulugia di i media di rete, i canali tradiziunali di diffusione di l'infurmazioni cum'è i media di carta, a radiu è a televisione, è altri canali di publicità ovviamente ùn ponu risponde à i bisogni di l'imprese.I cummercianti sò un mal di testa, è l'emergenza di kioschi digitali esterni ponu risolve stu prublema:

questu

Prima di tuttu, u kiosk digitale esterno hà e seguenti caratteristiche:

questu

1. L'apparenza hè abbastanza stylish: adopra una cunchiglia di moda high-end cù una varietà di culori, chì si mischia naturali in l'ambiente di usu.Cù diversi stili, l'utilizatori ponu sceglie diversi culori secondu e diverse caratteristiche ambientali.U culore predeterminatu hè neru.

2. Pò esse ancu evidenziatu fora: pò esse chjaramente vistu per 24 ore, è a luminosità pò ghjunghje à 5000cd/m2.

3. Sensazione intelligente: a luminosità di u screnu pò esse aghjustata secondu u cambiamentu di a luminosità esterna, risparmiendu energia è electricità.

4. Controlu di temperatura intelligente: Equipatu di un sistema di cuntrollu di temperatura intelligente, u kiosk digitale esterno pò mantene una temperatura constante è un ambiente seccu, è pò prevene nebbia è condensazione, assicurendu a chiarità di u screnu di prughjezzione di publicità.

5. Sunscreen è a prova di splusioni: a cunchiglia hè fatta di piastra laminata à friddu o in acciaio inox, è hè stata trattata cù a tecnulugia di superficia prufessiunale resistente à l'acqua, à u sole è a prova di splusioni.

6. Anti-riflessi è anti-riflessi: U fronte di u pruduttu hè fattu di vetru anti-glare impurtatu, chì pò effittivamenti aumentà a prughjezzione di a luce interna è riduce a riflessione di a luce esterna, facendu u culore di l'imaghjini affissati più vivid. è luminosu nantu à u screnu LCD.

7. Dust proof è waterproof: A machina adopra un disignu chjusu per impediscenu a polvera esterna è l'acqua di entre in l'internu, righjunghjendu u standard IP55.

8. Sistema integratu integratu: sistema operatore integratu integratu è software di riproduzione cumminatu prufessiunale, operazione automatica, gestione automatica, senza avvelenamentu, senza crash, u software di riproduzione pò sustene u software di terzu.

Dunque, quandu più è più cummircianti è amichi prumove a so infurmazione di u produttu, i kioschi digitali esterni sò spessu a prima scelta.Si pò dì chì i kioschi di l'infurmazioni digitali esterni anu vantaghji assai significativi in ​​a prumuzione di l'infurmazioni di u produttu è l'espansione di l'influenza di u mercatu.Hè pricisu per via di a cunvenzione diretta di affissà l'infurmazioni chì anu avutu megliu prospettive di u mercatu.

Kiosque digitale à l'extérieur


Tempu di Postu: Feb-08-2023