A tecnulugia cambia a vita, è a larga applicazione di u toccu all-in-one facilita a vita di ogni ghjornu di e persone, ma ancu riduce a distanza trà l'imprese è i cunsumatori.A machina all-in-one di u toccu di u cable-vitezza ùn hè micca solu limitata à u campu di a prumuzione di u produttu cummerciale, ma ghjoca ancu un rolu pivotale in a vita di ogni ghjornu.

Prima, Propaganda

A causa di u so prezzu bassu, altu ghjuntu di infurmazione publicitariu, è una forte interattività, u cable-vitezza toccu machine all-in-one hè usata per publicità, è l'effettu hè evidenti.Hè precisamente per via di a caratteristica di u toccu all-in-one chì hè cunnisciutu com'è "No. Five media".

Dui, guida

Suo-vitezza toccu guida di shopping all-in-one à l 'entrata di grande supermercati è shopping malls, infurmazione prodottu, infurmazione prezzu, infurmazione materiale, etc., ponu faciuli direttamente i clienti à cumprà, salvà tempu è i costi di travagliu;Guide di rotte d'autoserviziu, cunsultazioni è compra di biglietti in stazioni di metro E altre applicazioni anu purtatu ancu comodità à e persone.

Trè, sicurezza di accessu

A macchina di u visitore docking cù u sistema di sicurezza di cuntrollu di l'accessu pò risolve i prublemi di gestione di sicurezza di l'entrate è di l'uscita di dipartimenti impurtanti.Applicabile à dipartimenti impurtanti cum'è banche, alberghi, gestione di garage, sale di computer, armeria, sale di computer, edifici di uffici, comunità intelligenti, fabbriche, ecc. Sicondu i diversi livelli di sicurezza di entrate è uscita, hè generalmente cuntrullata da carte swiping è ricunniscenza faccia.In più di e funzioni basi di u cuntrollu di l'accessu, un sistema di gestione di u cuntrollu di l'accessu pò ancu esse implementatu.

Quartu, benessiri publicu

Ci hè parechje funzioni di u Touch Screen All-in-One.In più di a publicità è a prumuzione di u serviziu, ci ponu ancu esse assai altri servizii senza prufittu.Agghiuncennu cuntenutu cum'è previsioni meteorologiche in tempu reale, ricordi di serviziu, ordinanze naziunali, ricordi climatichi, infurmazione promozionale, infurmazione nantu à l'avvenimenti, guide di shopping, ecc. mentri dinù addivintannu cchiù pùblicu-prufittu, cusì riducendu u publicu Di resistenza.Servindu u publicu è prumove i prudutti, a distanza trà l'imprese è i cunsumatori hè ristretta.U toccu all-in-one machine vi porta micca solu infurmazione cummerciale, ma ancu calore è calore.


Tempu di Postu: Mar-02-2022